Followers

Saturday, January 18, 2014

Confuse.

Salam. 

Entry pertama 2014 dan nak jugak cakap pasal lovelife. Well, that's the purpose of my blog pun kan. So, be it!

Aku pernah cakap, kalau pun mungkin si dia ada orang lain, aku takkan bising, takkan ambil tahu. Dan someone replied, awak dah capai satu tahap bagi awak, biarlah dia ada orang lain asalkan awak ada dia.

Dia pernah bagitahu, ada satu waktu yang mendesak dia tipu aku. Terkejut. Tapi aku buat biasa. Sebab aku percaya dia takkan buat macam tu dan dia buat.

Sampai sekarang, tak ada satu waktu yang aku tak terfikir kemungkinan benda yang sama akan berlaku lagi. And thats the worst part of my everyday life.

Bila kau terpaksa bersedia untuk segala macam kemungkinan. Bila kau terpaksa bersedia untuk rasa sedih.

Sakit.

Tapi aku pilih untuk terus sabar, sb aku percaya a good relationship is worth waiting for. Dan aku harap pilihan aku tak salah.

Pilihan aku untuk memilih dia. Pilihan aku untuk menanti dia. Pilihan aku untuk mengambil risiko. Aku berdoa semoga pilihan aku tak salah.

Perempuan, insecure susah. Secure sangat pun susah.

Nvm, I'll just wait.Two years and counting :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...