Followers

Tuesday, July 9, 2013

Ramadhan.

Assalamualaikum people! 

Oh yes. Dah sebulan lebih tak update. Data plan belum sampai dua minggu dah habis, coverage kat rumah pulak macam haghem sikit, so memang takdelah aku nak update ape ape. 

Well, how's life? How's exam? Class? Relationship? Haha. Busybody nauuuu! 

Ini Ramadhan tahun kedua aku dengan the other half :)

Grateful. Yes. 

Kali nie aku sambut Ramadhan jauh dari family. Dugaan seorang perantau lah konon konon. Blergh. Tapi okay lah sebab aku dapat sambut kedatangan Ramadhan dengan kawan baik aku kat sini. Dua dua orang jauh dari family, Alhamdulillah we have each other here.

You know what? I dont know how to create sentence sounds so Islamic like others do. Aku berdoa semoga semua ibadah dalam bulan Ramadhan ini diberkati dan dapat menyempurnakan ibadah puasa dengan sebaiknya. In sha Allah. Semoga barakah, gituuuu. 

"Have a great and blessed Ramadhan, dear friends. Happy fasting!" Msg dari Faliq Fahmi. Boleh lah kan pinjam? Haha.

Semoga ibadah puasa kita diterima oleh-Nya. Amin :)

Salam Ramadhan!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...