Followers

Thursday, September 19, 2013

Definisi berbeza.

Salam. 

Terkadang, duduk sorang sorang, buat fikiran menerawang, terbang melayang.

Perasaan.

Sejauh mana benarnya? Rasa rindu, betulkah itu rindu? Rasa sayang, betul itu sayang? Macam mana nak tahu? Macam mana rasanya?

Serious cakap, aku sendiri goyang dengan statement rindu dan sayang aku.

Is this feeling real?

Jujurnya, aku rasa rindu bila aku tahu dia jauh dari aku. Bila dia kena outstation, biarpun sehari. Kalau still dalam negeri, rindu jugak, tapi tak resah gelisah sangat aaa. Bila jauh tu dia punya gelisah lain macam. Takut curang? Tak. Perasaan tu datang naturally. Haih.

Sayang? Aku tak tahu. Aku tahu aku sayang sb aku tahu aku tak senang kalau dia hilang. Tak reply whatsapp, tak jawab call, tak dapat reach. Tengok last seen kat whatsapp pun dah boleh buat aku rasa lega. At least aku tahu dia ada. Mengada much? Haha.

Setiap orang rasa dia berbeza. Setiap orang definisi dia tak sama. Dua minit berpisah pun ada yang dah rindu macam nak gila. Sehari tak dapat cakap telefon pun dah rasa macam ada orang ketiga. Tak sama setiap satunya. 

Keyboard off.

Malam. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...