Followers

Monday, August 13, 2012

Tak larat tunggu.

Salam readers. Well well well, dah lama sangat aku tak update blog nie kan? Haha. Aah. Nie baru nak update. Itu pun guna handphone, harap dimaafkan.

Pernah dengar quote nie? "Penantian suatu penyiksaan"

Menipu lah siapa manusia yang kata tak pernah dengar. This is so common. Selalu digunakan. Sentiasa didengar. Dan pasti kita rasai :)

Well, honestly, sekarang aku memang tengah go through benda nie. Aku sedang menanti nanti, menunggu, waiting, etc. Apa yang aku tunggu? Hah. Aku tunggu bulan jatuh ke riba :')

Sayang, I don't know what's wrong. Seriously mungkin takda apa apa. Mungkin perasaan aku sendiri. Tapi aku kan suka layan perasaan sendiri, so what?! Suka hati aku lah kan? Haha.

Ini sebenarnya aku macam nak meluahkan perasaan. Sebab aku tak tahu macam mana nak cakap directly ke dia. Aah. Aku rindu tapi entah kenapa aku rasa macam jauh sangat. Dah habis cara lah aku nak bagitahu nie, sebab tu taip kat sini je. Malas nak direct direct tapi orang tak balas. Rasa nak terjun KB Mall tahu?

Iyelah. Kekadang dia nie bukan boleh pakai jugak. Ade je lah dalam kepala dia tu. Nak bagi aku ruang itu, ruang ini. Our level of maturity memang totally different. Jauh. So aku tak boleh nak agak kenapa it happen again this time.

Konklusinya, benda macam nie sungguh sungguh melatih diri aku untuk bersabar. Nak nak pulak bulan puasa nie kan. Semoga hati terus bertabah.

P/s: Aku adalah budak kecik yang perlukan orang yang aku sayang saat aku sedang down yang teramat. Especially at time like this, I feel alienated here and there. So long and goodbye. Semoga entry ini tak jadi isu dan tak dipolitikkan. Haha :D





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

Anonymous said...

Selamat Hari Raya.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...