Followers

Wednesday, May 2, 2012

Percaya kata hati?

Salam. Hai sayang. Hai kekasih. Hai perindu. Paling penting, hai awak. Iye, awak yang kononnya bukak blog saya sebab nak dengar lagu je tu. Boooo!

Rindu, itulah tandanya, aku kasihmu aduhai asmara - kata Yuna :) *tetiba*

Ingin dirimu, dekat di hatiku, berdua kita kan raih bahagia.
Ingin dirimu, turut merasa, rasa rindu untuk menatap matamu, menatap matamu - kata Aril :)

Believe in faith. Hope for love. Peace (^_~)V
Nie apa cerita asyik rindu rindu nie? Hahaha. Okay okay. Aku memang sedang merindu. Jeng jeng jeng.

*nampak si dia tukar tukar status dengan avatar bbm, saja malas tegur*

Kata hati? Apa dia definisi kata hati pulak nie? Pergh seriously, kalau ada orang tanya, apa itu kata hati, gua tabik springggggggg ke lu bro!

Perlu ke percaya kata hati? Entahlah. Bak kata orang, ikut hati mati. Ye dak?

Kalau tanya aku, aku sentiasa percaya dengan kata hati aku. Betul atau salah, itu belakang kira. Kalau salah, padan muka aku kan? Dan kalau betul, aku mencapai bahagia. Tak susah.

*eh jap, nie apa pukul 11 baru nak start meeting nie? ke baru tukar status?*

Kata hati aku, aku percaya dia balik KL tu balik ke rumah dia walaupun yang sebenarnya rumah dia bukannya KL pun. Aku percaya dia balik rumah dia, walaupun yang kat KL tu sebenarnya rumah wirawati. Aku percaya. Kahkahkah. Kenapa? *sebenarnya dia dah explain pun kenapa, saja kecoh*

Sebab dia kata, "Kimia yillek," Dan aku percaya. Aku bukan percaya dia, aku percaya kata hati aku supaya percaya dia. Apa complicated benar penerangan aku nie? Bhahahaha.

Orang yang aku suka nie keling ka? A'ah. Dia keling. Kahkahkah.

Aku taktau macam mana nak cerita pasal percaya kata hati nie. Serious. You just feel like you believe in yourself. You believe that your decision is the best. You have that feeling, that, you're not going to regret this. Kemahen sepiking kau!

Faham tak?

Bukan aku kata tak payah guna akal. Cuma aku manusia yang guna EQ lebih daripada IQ. Aku rasa lah. Hewhewhew.

Pandai pandai lah balance. Akal selalunya melarang kata hati, sebab kata hati selalunya memudaratkan diri.

Dia macam nak buat investment. Kata hati nie usually melibatkan short term investment dan akal akan lebih kepada long term investment. Betul, macam aku kata, aku suka ikut kata hati sebab kata hati selalunya akan lead aku kepada kebahagiaan. Tapi, lama mana aku akan rasa kebahagiaan tu? Right-o?

*paused*

Tapi aku tetap nak percaya kata hati. Kahkahkah. Sakit hati kan? Sabar okay?

Apa pun korang buat, ikutlah kata hati korang sama ada nak ikut kata hati atau nak ikut akal korang. Eh? Hahaha ^_^

notakaki: Percayalaaaaaaaahhhhhhhh. Pada Allah :)


I always believe in you, dear heart :)




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...